Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren BASTIAANS /XCLSV

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u deze binnen veertien dagen na leverdatum retour zenden. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven wat de reden van retour is.

Tijdens het reguliere seizoen kunt u vanuit Nederland, België en Duitsland zone 1 binnen veertien dagen uw bestelling kosteloos retourneren. Op het retourformulier vindt u de mogelijkheden om het artikel retour te zenden. De makkelijkste manier is ons te mailen o.v.v. ‘retour verzoek’ met uw bestelnummer, wij sturen u dan per mail een retourticket van UPS.

U pakt het artikel goed in, in de originele verpakking en met een deugdelijke omverpakking. U kunt UPS bellen of u kunt naar het dichtstbijzijnde UPS point gaan.

Tijdens de sale en in de outlet zijn de kosten van retourneren voor de klant. U kunt UPS bellen of naar het dichtstbijzijnde postkantoor gaan.

Voor het retourneren of vragen over service kunt u uiteraard ook gewoon in één van onze winkels terecht. Zonder kassabon kan ook daar niet geruild of geretourneerd worden. U kunt ons ook bellen via +31(0)43 321 8451.

Ons adres: Bastiaans Exclusieve Schoenmode, M. Smedenstraat 23, 6211 GK, Maastricht.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u deze binnen veertien dagen na leverdatum retour zenden. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven dat u het artikel wilt ruilen. Noteer het artikelnummer van het artikel dat u wilt ontvangen en de schoenmaat (indien van toepassing).

Tijdens het reguliere seizoen kunt u vanuit Nederland, België en Duitsland zone 1 binnen veertien dagen uw bestelling kosteloos retourneren. Op het retourformulier vindt u de mogelijkheden om het artikel ruilen. De makkelijkste manier is ons te mailen o.v.v. ‘retour verzoek’ met uw bestelnummer, wij sturen u dan per mail een retourticket van UPS.

U pakt het artikel goed in, in de originele verpakking en met een deugdelijke omverpakking. U kunt UPS bellen of u kunt naar het dichtstbijzijnde UPS point gaan.

Voor het ruilen of vragen over service kunt u uiteraard ook gewoon in één van onze winkels terecht. Zonder kassabon kan ook daar niet geruild of geretourneerd worden. U kunt ons ook bellen via +31(0)43 321 8451.

Ons adres: Bastiaans Exclusieve Schoenmode, M. Smedenstraat 23, 6211 GK, Maastricht.


Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren met uitzondering van sale artikelen. Dan zijn de retourkosten voor de klant. U kunt UPS bellen of naar het dichtstbijzijnde postkantoor gaan.

Te allen tijde is de klant verantwoordelijk voor de risico’s van het retour zenden en aansprakelijk voor eventuele vermissing of beschadiging van de artikelen.

Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u deze binnen veertien dagen na leverdatum retour zenden of ruilen.

Hoe weet ik of mijn retourzending is aangekomen?

Bij UPS krijgt u altijd een code waarmee u de zending kunt volgen. Vraag hiernaar wanneer u de klantenservice belt. Bij verzending via het postkantoor raden wij u aan om een verzendbewijs te vragen. U kunt er ook voor kiezen het pakket verzekerd te versturen, de kosten daarvan zijn wel voor eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?

Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Wanneer alles goed is gegaan, ontvangt u twee mails: een creditnota en aan annuleringsmail van uw bestelling. Wij hebben het geld dan al via een refund request bij MultiSafepay aan u teruggestort. Wanneer dit op uw rekening staat bijgeschreven, is afhankelijk van uw bank. Meestal is dit binnen enkele dagen. Bij creditcard betalingen kan dit langer duren. Wij zijn daarbij volledig afhankelijk van de snelheid van de creditcard maatschappij.

Wij storten het geld altijd terug op de rekening waarvan wij de betaling hebben ontvangen.