Klantenservice

 

BASTIAANS Exclusieve Schoenen Maastricht: veilig en vertrouwd online schoenen kopen

 

GRATIS VERZENDING (DHL)

kwaliteit, vóór 15:30 besteld, vaak de volgende werkdag al geleverd*

14 DAGEN RUSTIG PASSEN

14 dagen op uw gemak thuis passen, gerekend vanaf de dag dat u de schoenen ontvangen heeft

GRATIS RETOURNEREN

(tijdens de sale op eigen kosten)

VEILIG ONLINE SHOPPEN

website inclusief de betaalomgeving zijn SSL beveiligd

PRIJZEN WEBSHOP

inclusief verzendkosten, inclusief BTW

ANDERE VERWACHTINGEN

gewoon binnen 14 dagen terug sturen

VRAGEN?

bel +31(0)43 321 8451 (ma. 13:00 - 18:00 uur, di - vr. 09:30 - 18:00 uur)

 

* Bestellingen op vrijdag vóór 15:30 uur geplaatst, worden zaterdag geleverd. Weekendbestellingen gaan op maandag met DHL mee en worden op dinsdag geleverd.

 

INTERNATIONAL SHIPMENT

Shipment within The Netherlands, to Belgium, Luxenbourg and Germany (zone 2) are free of charge.

During SALE the return shipment is at your own dispense and responsibility.

We ship your order with DHL.

Prices in the webshop include VAT and shipping costs to The Netherlands, Belgium, Luxembourg and Germany (zone 2). We do not return VAT for businesses.

 

PRIJZEN

De prijzen in de webwinkel zijn in Euro’s, inclusief BTW, inclusief verzendkosten. Wij verzenden niet onder rembours.

 

SERVICE EN RETOUREN IN DE WINKELS

Voor het retourneren of vragen over service kunt u uiteraard ook gewoon in één van onze winkels terecht. Zonder kassabon kan ook daar niet geruild worden. U kunt ons ook bellen via +31(0)43 321 8451.

 

LEVERING via DHL

Zodra uw betaling door BASTIAANS Exclusieve Schoenen MAASTRICHT ontvangen is, gaan we direct over tot het klaarmaken van de verzending van uw schoenen. We streven ernaar om bestellingen die vóór 15:30 uur zijn geplaatst de volgende werkdag aan u te leveren. Wij verzenden het grootste deel van onze artikelen binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling.

 

TRACK & TRACE

Wij verzenden met DHL omdat we daarmee een hoge kwaliteit van zowel het verzendproces als de aflevering aan u realiseren. U ontvangt per email een track & trace code van DHL. Hiermee kunt u de zending volgen.

Verzendingen binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland (zone 2) zijn gratis. Bij verzending naar andere landen wordt het surplus aan verzendkosten doorberekend.

DHL biedt uw pakket tot vier keer toe aan (4 bezorgdagen achter elkaar). Als u na vier keer het pakket niet heeft kunnen aannemen, wordt deze bij het dichtstbijzijnde DHL Parcel punt afgeleverd. U krijgt daarvan een notitie in de brievenbus. Met uw legitimatiebewijs kunt u het pakket daar tot tien dagen na aflevering ophalen. Heeft u het pakket niet opgehaald, wordt het teruggestuurd naar BASTIAANS in Maastricht. De nieuwe verzendkosten zijn dan voor uw rekening.

 

RETOUREN

Retourzendingen buiten de SALE zijn gratis. Bij de originele verzending van uw pakket zitten heldere verzendinstructies. Mail of bel ons voor uw retourticket van DHL. U kunt het pakket afgeven bij een DHL Parcel servicepunt (meer dan 1.200 punten in heel Nederland).

Bij producten uit de SALE betaalt u zelf de retourzending. Het snelst en gemakkelijkst kunt u terecht bij een van de meer dan 1.200 DHL Parcel Servicepunten.

Volg de verzendinstructies goed. Indien u deze niet volgt bent u zelf aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de producten. U kunt alleen ongedragen, onbeschadigde goederen retourneren in de onbeschadigde originele verpakking en volgens de retour verzendregels zoals bijgesloten in de originele verzendverpakking.

.

SALE PERIODE

Tijdens de sale zijn de kosten van retourzendingen voor uw rekening. U bent zelf volledig verantwoordelijk voor de retourzending tot de ontvangst in onze winkel. Zie ook de Algemene Voorwaarden van BASTIAANS  Exclusieve Schoenen Maastricht.

 

ZICHTTERMIJN VAN 14 DAGEN

BASTIAANS Exclusieve Schoenen hanteert een zichttermijn van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst door of namens de koper. Binnen deze zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden de koop ontbinden en terug sturen. U krijgt binnen 7 werkdagen het geld teruggestort op uw rekening. Bij creditcard betalingen zijn we daarbij afhankelijk van de creditcard maatschappij. Na deze 14 dagen zichttermijn is de koop onherroepelijk.

 

SERVICE EN RETOURNERING – bij ruilen
Bij de originele verzending zit een formulier waarop staat wat u kunt doen om de retourzending aan te maken en onder welke voorwaarden dit kan. Tevens vragen wij u het retourformulier in te vullen en mee te sturen. Hierop kunt u aangeven:

 

1)  Of u het product wil retourneren OF ruilen.
2)  Bij ruilen: waarvoor u deze wilt omruilen (andere maat of ander artikel, voorzien van artikelnummer en gewenste maat).
3)  Wat uw NAW gegevens (naam, adres, telefoonnummer, woonplaats) en klantnummer zijn (te vinden op uw factuur in uw email).

 

Stuurt u AUB ook (een kopie van) de originele factuur mee. Wij sturen u de nieuwe artikelen op of storten het bedrag terug binnen 7 werkdagen. U krijgt bij een meerbedrag een nieuwe factuur die u eerst dient te voldoen, waarna wij de nieuwe levering naar u toe sturen.

 

SERVICE EN RETOURNERING – bij fabricagefouten
Vóór de verzending wordt elk product aan een kwaliteitscontrole onderworpen. Mocht u ondanks deze strenge controle een materiaal- of productiefout ontdekken, vragen we het onderstaande protocol voor reclamaties in acht te nemen. Deze vindt u hierna. Uiteraard vergoeden wij in dergelijke gevallen de schade.

 

Wanneer u een fabricagefout heeft ontdekt die wij in onze kwaliteitscontrole gemist zouden hebben, vragen we u de volgende stappen te ondernemen. Protocol voor reclamaties:


1)  Neem een digitale foto van het geconstateerde probleem. 
2)  Deze mailt u, samen met het artikelnummer (rechtsonder op de sticker op de doos) en een duidelijke omschrijving van uw klacht, naar webwinkel@bastiaansschoenmode.nl. Stuur ook uw NAW gegevens en klantnummer mee. 
3)  Wij onderzoeken de foto en nemen binnen 1 tot 3 werkdagen telefonisch contact met u op om een oplossing te vinden. 
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Indien het gebrek niet te repareren is, krijgt u een vervangend paar. In andere gevallen kunt u een ander product uitzoeken of krijgt u uw geld terug. U krijgt in elk geval per mail een bevestiging van de beslissing door BASTIAANS Exclusieve Schoenen.

 

GARANTIETERMIJN

Deze bedraagt 6 maanden na ontvangst van de goederen. Voor sneakers geldt een afwijkende garantietermijn van 3 maanden. Bewaar daarom de factuur en de kassabon goed.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken, afgeven en slijtage van voeringen, beschadigingen aan metallic en lak, kapotte ritsen of andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

 

RETOURADRES

BASTIAANS Exclusieve Schoenen

Maastrichter Smedenstraat 23

6211 GK, Maastricht

Tel. +31(0)43 321 8 451

E. webwinkel@bastiaansschoenmode.nl

 

AANBIEDINGEN

Kortingscodes vervallen zodra u deze via de webwinkel activeert. Bij kortingen, ook tijdens de sale, kunt u altijd ruilen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.

 

CREDITCARD BETALINGEN

Bij creditcard betalingen houden we ons het recht voor om, net als in onze winkels, wegens identiteitscontrole aanvullende legitimatie te vragen vóór we tot verzenden overgaan. Wanneer u hier niet aan wenst mee te werken, annuleren wij de bestelling en gaan we over tot een refund van het aankoopbedrag naar de creditcard rekening waarvan de originele betaling afkomstig was.

DIGITALE FACTUUR VOOR NEDERLANDSE CONSUMENTEN

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Bastiaansschoenmode.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Bastiaansschoenmode.nl  betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €250 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.