Bestellen

Bestellen BASTIAANS /XCLSV

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt makkelijk en snel een bestelling in onze webshop plaatsen. Heeft u een mooi item gevonden? Dan gaat u naar de pagina van het gewenste artikel. Kies daar de maat van uw schoen of accessoire, geef het aantal in en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Uw artikel staat nu in uw winkelwagen en u kunt de bestelling plaatsen of verder winkelen. Wanneer u de bestelling plaatst, komt u op een andere pagina terecht waar u uw gegevens kunt invullen zodat wij de bestelling kunnen inpakken om het pakket naar u te versturen. Verderop in het bestelproces kiest u uw gewenste betaalmethode om de bestelling af te ronden.

Wanneer de betaling succesvol is afgerond, ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een track en trace-code. Daarom is het zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs. Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit!

Bij het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

We doen er alles aan om dit te voorkomen, maar helaas komt het weleens voor dat een artikel op hetzelfde moment meerdere malen wordt verkocht. Uiteraard proberen wij dan een geschikte oplossing voor u te vinden.